No Widget Added

Please add some widget in Offcanvs Sidebar

Shopping cart

shape
shape

Klachtenregelement

  • Home
  • Klachtenregelement

Het klantenreglement van CB-Academie bevat richtlijnen en afspraken om een prettige en professionele samenwerking met onze klanten te waarborgen. Door gebruik te maken van onze diensten of deel te nemen aan onze trainingen, stemt u in met de bepalingen in dit reglement.


1. Algemeen

1.1 Dit reglement is van toepassing op alle trainingen, diensten en producten van CB-Academie.
1.2 CB-Academie behoudt zich het recht voor om dit reglement te wijzigen. De meest recente versie is altijd beschikbaar op onze website.


2. Inschrijving en deelname

2.1 Inschrijving:

  • Inschrijvingen worden bevestigd via e-mail. De inschrijving is pas definitief na ontvangst van de bevestiging.

2.2 Deelnamevoorwaarden:

  • Deelnemers dienen op tijd aanwezig te zijn bij de training.
  • CB-Academie behoudt zich het recht voor om deelnemers die de veiligheid of het verloop van de training verstoren, uit te sluiten.

2.3 Toelatingseisen:
Voor sommige trainingen gelden specifieke toelatingseisen (bijv. basiskennis of eerder behaalde certificaten). Dit wordt vermeld bij de cursusinformatie.


3. Betalingen

3.1 Facturen dienen binnen de gestelde betalingstermijn te worden voldaan.
3.2 Bij niet-tijdige betaling behoudt CB-Academie zich het recht voor om deelname te weigeren.


4. Annulering en wijziging door klant

4.1 Annuleringsvoorwaarden staan beschreven in ons Retourbeleid.
4.2 Verzoek tot wijziging van een inschrijving (bijv. verplaatsen naar een andere datum) dient schriftelijk te worden ingediend via info@cb-academie.nl.


5. Annulering en wijziging door CB-Academie

5.1 CB-Academie behoudt zich het recht voor om trainingen te annuleren of verplaatsen bij onvoldoende deelnemers of overmacht.
5.2 In dergelijke gevallen wordt een alternatieve datum aangeboden of een volledige restitutie verleend.


6. Certificering

6.1 Na succesvolle afronding van de training ontvangt de deelnemer een certificaat.
6.2 CB-Academie kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor het verlies van een certificaat. Een vervangend exemplaar kan tegen een administratieve vergoeding worden aangevraagd.


7. Klachtenprocedure

7.1 Klanten kunnen klachten schriftelijk of per e-mail indienen via info@cb-academie.nl.
7.2 CB-Academie streeft ernaar binnen 14 dagen een reactie te geven.
7.3 Indien een klacht niet naar tevredenheid wordt afgehandeld, kan een externe mediator worden ingeschakeld.


8. Aansprakelijkheid

8.1 CB-Academie is niet aansprakelijk voor schade of verlies van eigendommen van deelnemers.
8.2 CB-Academie is uitsluitend aansprakelijk voor directe schade als gevolg van opzet of grove nalatigheid.


9. Gedragscode deelnemers

9.1 Deelnemers worden geacht respectvol om te gaan met medecursisten, trainers en cursusmateriaal.
9.2 Beschadigingen aan eigendommen van CB-Academie kunnen in rekening worden gebracht.


10. Privacy

10.1 CB-Academie verwerkt persoonsgegevens conform de Privacyverklaring.
10.2 Gegevens van deelnemers worden uitsluitend gebruikt voor administratieve doeleinden en de uitvoering van de training.


Contactgegevens

CB-Academie
Astronaut 28
3824 MJ Amersfoort
E-mail: info@cb-academie.nl
Telefoon: (06) 27 82 08 17

Open chat
HallošŸ‘‹
Welkom bij C&B Academie, waarmee mogen we u van dienst zijn?